5. maija vakarā Minhenes Herkulesa zālē Bavārijas Radio simfoniskais orķestris un itāļu izcelsmes diriģents Antonello Manakorda iecerēja ne pa jokam pārsteigt klausītājus ar programmu, kurā skan divas Franča Šūberta simfonijas – Trešā simfonija Remažorā, kuras partitūrā komponists pirmās notis ierakstījis 18 gadu vecumā 1815. gada skaistajā maijā,  kā arī Sestā simfonija Domažorā, kas tapusi tikai pāris gadu vēlāk un pamattonalitātes dēļ tiek dēvēta par „Mazo Domažora simfoniju”. Attiecīgi „Lielās Domažora simfonijas” gods, kā zināms, pienākas Šūberta Devītajai.

Taču vēl iespaidīgāk bija dzirdēt vienā vakarā ar starpbrīža atstatumu divus Morisa Ravela klavierkoncertus, un tā ir Bavārijas Radio simfoniskā orķestra aizvadītās sezonas rezidences solista Kirila Geršteina ideja. Tiesa, arī Morisam Ravelam abas partitūras komponētas teju vienlaikus – Solmažora koncerts un Koncerts kreisajai rokai Remažorā – tā ir pagājušā gadsimta 20.-30. gadu mija, un  cita starpā par skaņu valodu gādāja gan džeza mūzikas ietekme, gan reālie vēsturiskie notikumi – Koncertu kreisajai rokai bija pasūtinājis filozofa Ludviga Vitgenšteina brālis, pianists Pauls Vitgenšteins, kurš I Pasaules kara gados labo roku bija zaudējis.

Kirils Geršteins dzimis 1979. gadā Krievijas pilsētā Voroņežā, dzīvo Berlīnē, ir klavieru katedras profesors Berlīnes Hansa Eislera Mūzikas augstskolā un pasniedz klavierspēli Kronbergas Akadēmijā. Kirils Geršteins 14 gadu vecumā devies studēt džezu uz Bērklija Mūzikas koledžu Bostonā, turpinājis studijas pie Solomona Mikovska Ņujorkā, Dmitrija Baškirova Madridē un Ferenca Radoša Budapeštā. 2001. gadā ieguvis pirmo vietu Artura Rubinšteina konkursā Telavivā, 2002. gadā – Gilmora Jaunā mūziķa balvu, 2010. gadā – Everija Fišera stipendiju un Gilmora balvu.