"Bez vārdiem var pateikt ļoti daudz, jo valoda kā tāda ir ļoti limitēta sazināšanās forma - mūzika spēj pateikt daudz vairāk," uzskata ainavu arhitekts un biroja Landshape vadītājs Ģirts Runis.

Raidījumā "Mana mūzika" uzzinām, ka viņam tīk klausīties mūziku, kurai ir savs īpašs stāsts, runājam par radošumu un radīt gribēšanu viņa profesionālajā darbā un hobijos, no kuriem pazīstamākie ir darbošanās triecienvienībā "A pie mums Jelgavā" un Karaliskajā Improvizācijas teātrī ar skatuves vārdu Runātājs.

"Manā skatījumā radošums ir risinājums visam. Tā ir kā atkarība, kas man piemīt - radīt, risināt, domāt. Gan profesijā, gan ārpus tās," neslēpj Ģirts.

Uzzinām arī, kas viņu var izsist no līdzsvara un kas ietekmējis viņa pasaules uztveri.

Ģirta Ruņa mūzikas izvēle:

Edvarda Grīga "Rīts" no svītas "Pērs Gints" (Oslo filharmoniskais orķestris, Mariss Jansons)
Mārtiņa Brauna / Raiņa "Saule, Pērkons, Daugava" ( XX Dziesmu svētku kopkoris, diriģents Jānis Erenštreits)
Baby I’m gonna leave You (Led Zeppelin)
Emīla Dārziņa "Melanholiskais valsis" (LNSO, Leonīds Vīgners)
Bohemian Rapsody (Queen)
Arvo Perta "Pasakalja" (Gidons Krēmers, Alina Ibragimova, Kremerata Baltica koncertā Silguldā, "Baltajā flīģelī")
Pētera Čaikovska Pirmā klavierkoncerta sākuma fragments (Arkādijs Volodoss un Berlīnes filharmoniķi)
Imanta Kalniņa mūzika kinofilmai "Pūt, vējiņi!" (Liepājas simfoniskais orķestris, diriģents Māris Kupčs)