Pirms vienpadsmit gadiem mūsu klausītājus raidījumā "Mana mūzika" Jaunā Rīgas teātra aktrise Baiba Broka jau iepazīstināja ar mūziku, kas viņai patīk. Bet šo gadu laikā ir nospēlētas vēl virkne izrāžu, bijušas lomas kino, saņemtas balvas un novērtējumi un kā tas viss ietekmējis muzikālo izvēli šodien?

Šeit Baiba Broka dod mums iespēju ieklausīties mūzikā, kas pārsvarā saistīta ar darbu teātrī, bet šī mūzika ir atstājusi spilgtus iespaidus pašas aktrises personībā un viņas atziņās, kā arī dažreiz tie ir vienkārši, bet radoši skaisti mirkļi, kurus gribas atcerēties un pieminēt.

Sarunā pieskaramies plašam tēmu lokam – no svarīgām pārdomām par attiecībām ar eksperimentiem un skatītāju uztveri, pieminam strauji tuvojošos dzimšanas dienu (kas, starp citu, ir 7.  janvārī), runājam par Latvijas simtgadi, par spilgtiem talantiem, arī par Aspaziju un daudz ko citu, kam galvenā vadtēma ir mūzika.

Baibas Brokas mūzikas izvēle:

Moondog Bird's Lament,

Friderika Šopēna Barkarola op. 60 - Marta Argeriča,

Vinčenco Bellīni Casta Diva no operas „Norma” - Marija Kallasa,

Jānis Lūsēns "Mazu brīdi pirms" - Kristīne Zadovska un Ingus Pētersons,

Imants Kalniņš "Plauksti mūsu republika",

Shipsea "Viju vēju",

Žaka Ofenbaha Barkarola no operas „Hofmaņa stāsti” - Elīna Garanča un Anna Ņetrebko,

Sergeja Rahmaņinova "Mirušo sala",

Ļenska ārija no Pētera Čaikovska operas „Jevgeņijs Oņegins”,

Mūzika no JRT izrādes „Pēdēja Ļeņina eglīte”.