Divas no Jozefa Haidna slavenākajām „Londonas” simfonijām - 101. simfoniju ar apakšvirsrakstu „Pulkstenis” un 103., par „Simfoniju ar timpānu tremolo” saukto simfoniju, ieskaņojis orķestris „Brēmenes Vācu kamerfilharmonija" diriģenta Pāvo Jervi vadībā. Ierakstu firmā Sony Music albums klajā nācis aprīļa beigās.

2021.gadā pēc orķestra "Brēmenes Vācu kamerfilharmonija" un tā toreizējā galvenā diriģenta Pāvo Jervi Haidna mūzikas koncertiem Hamburgā autoritatīvais vācu laikraksts Hamburger Abendblatt publicēja recenziju „Apburošais Haidns,” kura galvenā doma bija, ka tieši tā šodien vajadzētu skanēt spirgtajam Haidnam. Tālākie Haidna simfoniju atskaņojumi Vīnē, Tokijā un Seulā esot tikai uzkurinājuši vēlmi pēc iespaidīga Haidna simfoniju projekta (kā nekā 2032. gadā Meistaram apritēs 300. gadadiena un pasaule šim notikumam pamatīgi gatavojas, tostarp, ar grandiozām CD sērijām!).

Šopavasar beidzot pienācis brīdis, kad ceļu pie klausītājiem sāka diriģenta Pāvo Jervi un orķestra "Brēmenes Vācu kamerfilharmonija" pirmais albums ar divām simfonijām no Jozefa Haidna „Londonas simfoniju” cikla, vairakkārt ļaujot pārliecināties un priecāties par komponista lielisko humora izjūtu.

Liekot piecas zvaigznītes no piecām, Rondo Magazine recenzents raksta, ka šis albums esot „visaizraujošākais un „gudrākais,” (ja tā tulkojam vārdu intelligent), ko viņam pēc ilgiem laikiem laimējies dzirdēt. Un tas nav tikai pulsējošo un mudīgo tempu dēļ, arī ne krāsu bagātīguma dēļ orķestra balsīs, pat ne dinamiskās sprādzienbīstamības dēļ, ko rada augsti motivētu profesionāļu komanda, bet

tas ir Jervi uzkurinātais „kolektīvās apsēstības” gars, kas beidzot atbrīvo  Haidnu no diskrēta simfoniķa ēnas.”

No Mark Pulingera kritikas Gramophone Magazine: „Komiskā noslēpums ir laikā, tā gaidīšanā. Jozefs Haidns to zināja un, spriežot pēc šī pirmā "Brēmenes Vācu kamerfilharmonijas" Haidna albuma, zina arī Pāvo Jervi. Haidns savas partitūras „sapiparo” ar gaidību pilnām pauzēm, bet Jervi racionālais prāts tās perfekti iztur līdz iestāšanās brīdim. Viņš spēj saglabāt nopietnu seju, taču viņa Haidns nekad nav kariķēts, kā citiem lielo orķestru diriģentiem. Es smaidīju visu laiku. Gan simfonijā „Pulkstenis,” gan simfonijā „Ar timpānu tremolo.”

1. oktobrī jauno albumu vērtēs un par to diskutēs diriģents Konstantīns Petrenko un raidījuma „Orfeja auss” vadītājs – komponists Arturs Maskats.