Diriģents Viesturs Gailis stāsta par operstudijas „Figaro” 15 gadu jubilejas iestudējumu Astora Pjacolas tango operai „Marija no Buenosairesas” (2011), lappusēm no Džordža Gēršvina operas „Porgijs un Besa” (2011) un Džovanni Paizjello komiskās operas „Dzirnavniece” uzvedumu (2019). Uzzinām par šo iestudējumu tapšanas gaitu un aizkulisēm.
Operstudijas "Figaro" jubileja tika svinēta Rīgas Latviešu biedrības nama Lielajā zālē ar fragmentiem no A. Pjacollas operas-tango "Marija no Buenosairesas" un Dž. Gēršvina operas “Porgijs un Besa”, akcentējot nevis šīs operas drāmu, bet gan vitālos, dzīvespriecīgos fragmentus. Vakaru veidoja režisori Uģis Brikmanis un Guntis Gailītis, kostīmu mākslinieces Evija Dāboliņa un Nadežda Demidova, horeogrāfe Regīna Kaupuža, lomās – Aira Rūrāne, Imants Erdmans, Andris Lapiņš un Jāzepa Vītola Mūzikas akadēmijas Vokālās katedras studenti. Piedalījās Jaunais Rīgas kamerorķestris, Inguna Puriņa un Santa Jākobsone (klavieres), Kaspars Zemītis (ģitāra) un Rihards Zaļupe (perkusijas), kā arī tango ansamblis Undertango.
Džovanni Paizjello operai "Dzirnavniece" latviešu valodā režiju veidojusi Ināra Slucka, scenogrāfs – Aigars Ozoliņš, par tērpiem parūpējusies Evija Dāboliņa. Lomās: Rakelīna – Vlada Kitova, Donna Eižēnija – Luīze Anna Kalniņa, Amaranta – Kitija Mināte, Dons Kaloandro Pirolo – Dainis Kalnačs, Luidžīno – Renārs Austrums, Niks Freimanis, Fistofolo – Mārtiņš Ivulis, Dons Rospolone – Artis Muižnieks.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
























Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X