"Tīrkultūras" audio galerijā “Negaidītie Avoti” - eksperimentālu un nepieradinātu skaņdarbu izlase, ko sagatavojis viens no "Tīrkultūras" vieskuratoriem - žurnālists, festivāla "Skaņu mežs" organizētājs Viestarts Gailītis.

Raidījumā skan:
Benedict Mason - String Quartet No. 2: Quiet Heterophony - Col Legno - Vertical Spiccato (1993)
Mark Pritchard - Come Let Us (2018)
Ennio Morricone - Controfase (1973)
Alfred Schnittke - Revis Fairy Tale III, Waltz (by Maciej Frąckiewicz) (2019)
Komponista ER skaņdarbi - complex carnical (2020)
Jani Christou - Praxis (1992)
Todd W. Emmert - Yuletide Radiation (2020)
Wolf Eyes - Slicer 4 (2002)
Komponista ER skaņdarbi - dabadoo (2020)
Robert Ashley - The Airline Ticket Counter (Scene 2) (2019)
Leoš Janáček - Sýček neodletěl! (The Barn Owl Has Not Flown Away!) (by Lisa Moore) (1911/1995)
Conrad Schnitzler - Black Nails (1992)
Mauricio Kagel - Rrrrrrr…: Rossignols enrhumés (by Teodoro Anzellotti) (1998)
The Fifth Dimension - Living Together, Growing Together (1973)
To Live And Shave In L.A. - Bad couple (1992)

“Intuitīvā līmenī, visai pavirši pirmajā "Tīrkultūras" "Skaņu Meža" izlasē mēģināju ieskicēt kādas tēmas, gan veidot nosacītu savstarpējo dramaturģiju, bet interesanto atklāj darbi paši par sevi. Piemēram, Marks Pritčards, pazīstams deju mūzikas producents, šeit klausāms ar episku, bībelisku vinjeti un lieku reizi apliecina savu spēju piemeklēt labus MC. Ennio Morikone, kurš aizgāja šovasar, ar mazzināmu, intensīvu kompozīciju Controfase demonstrē saikni starp eksperimentāli abstrakto darbību Il Gruppo un savu plaši pazīstamo kinematogrāfiski orķestrālo ampluā. Komponista ER skaņdarbi - projekts, kas no joka pārtapis interesantā psihedēlijā un turpina jau 2000.gadu sākumā Latvijā dzimušu muzikālu dīvainību. Roberts Ešlijs ir īpašs ar savām “operām” iz amerikāņu dzīves, kurās viņš vienmuļo ikdienas dzīvi padara par sengrieķu dievu cienīgu drāmu - to skaitā pēdējā publicētajā darbā Improvement (Don Leaves Linda), kura dziesmas ir šajā listē. Janāčeks starp visiem, no pagātnes, bet svaigs”, atlasīto mūziku komentē Viestarts Gailītis.