Tiešraidē no Dānijas Radio koncertzāles skanēja divi meistardarbi – Sergeja Rahmaņinova (1873-1943) Trešais koncerts klavierēm ar orķestri reminorā op. 30 (1909) un Franča Šūberta (1797-1828) Devītā simfonija („Lielā”) Domažorā D 994 (1824-1826).

Daudzu pasaules prestižo starptautisko konkursu laureāts, krievu pianists Pāvels Koļesņikovs (1989), kuru pazīstam arī kā lielisku kamermūziķi, vairākkārt muzicējušu Latvijā kopā ar vijolnieci Elīnu Bukšu (2017. gadā Melngalvju namā, 2019. gadā koncertzālē „Lielais dzintars” Liepājā) atsaucies aicinājumam aizvietot saslimušo norvēģu pianistu Leifu Ūvi Annsnēsu un šogad atkārtoti atgriezies Kopenhāgenā, lai atskaņotu Rahmaņinova Trešo klavierkoncertu kopā ar Dānijas Nacionālo simfonisko orķestri diriģenta Manfrēda Honeka vadībā.

Dānijas Radio sniegtajā intervijā pianists salīdzina šo Rahmaņinova partitūru ar gotisku katedrāli, kurā ir bezgala daudz detaļu, kurām katrai jāpievērš uzmanība, un lai arī šis koncerts, protams, ir viņa repertuārā un tiek spēlēts daudzkārt, lai pēc tam atkal kādu laiku tiktu nolikts malā, arī šoreiz atgriešanās pie šīs mūzikas pēc deviņu mēnešu pārtraukuma prasa no viņa daudz fiziskā un garīgā spēka.

Austriešu diriģents Manfrēds Honeks (1958) intervijā, kas arīdzan skanēs šīs tiešraides starpbrīdī, labprāt pievēršas Šūberta Devītajai simfonijai, vienai no grandiozākajām mūzikas celtnēm, izceļot Bēthovena Devītās simfonijas (1824) iespaidu, komponista mīlestību pret Austrijas dabu un tautas mūzikas ietekmi, piemēram, simfonijas III daļā esot sadzirdama atsauce uz Šūberta laikā ļoti populāro tautas deju ar koka kurpju piesitieniem -  Schuhplattler.