19. maija vakarā tiešraidē no Minhenes Gasteig "Klasika" aicināja baudīt maestro Marisa Jansona un Bavārijas Radio simfoniskā orķestra koncertu, kurā solists bija tenors Marks Pedmors.

Pēdējo reizi uzstājoties kā Bavārijas Radio simfoniskā orķestra rezidences mākslinieks, dziedātājs Marks Pedmors atskaņo ļoti personisku darbu, ko speciāli viņam sacerējis austriešu komponists Tomass Larhers (Thomas Larcher).

"Pedmora cikls", kas rakstīts vācu valodā, oriģinālvariantā komponēts tenoram un sagatavotajām klavierēm, taču komponists lēmis šai izteikti fragmentētajai partitūrai izveidot arī orķestrāciju. Ciklam piešķirt filosofisku ievirzi autoru mudinājusi zīmīga teksta rinda: Hunger nach Heimat, die keine mehr ist ("Alkas pēc tēvzemes, kuras vairs nav").

Izteikti fragmentētajā mūzikā organiski saplūst teksta druskas par dabas iespaidiem, idillisku kalnu draudošo eksistenci un pārdomām par mūsu pēcnācējiem. "Pedmora cikls" ir tehniski ļoti sarežģīts opuss, kas aptver visu tenora balss apjomu, paredzot tai dinamiskās nianses no čukstiem līdz pat kliedzieniem falsetā.

Šo trauslo, taču vienlaikus arī sardonisko opusu diriģents Mariss Jansons šajā koncertprogrammā ierāmējis ar Roberta Šūmaņa lirisko Pirmo simfoniju ("Pavasara") un Morisa Ravela Valsi. Komponists sākotnēji bija iecerējis savu simfonisko partitūru kā Vīnes valša apoteozi, taču Austroungārijas impērijas sabrukuma iespaidā 1918. gadā Ravels šo opusu radīja kā danse macabre, kas savā ceļā aizslauka projām pilnīgi visu.