19. avangarda mūzikai veltītā raidījuma "Tāda mūzika" izlaidums, kurā dzirdami improvizētāju Džeisona Kāna (Jason Kahn) un Zbigņeva Hojnacka (Zbigniew Chojnacki) jaundarbi.

Improvizētājs un multi-instrumentālists Džeisons Kāns, iespējams, jau rīdziniekiem ir pazīstams pēc viņa mēneša sākumā sniegtā priekšnesuma festivālā „Skaņu mežs”, taču, kā jau viņš skaidroja savā meistarklasē Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā, viņa daiļrade ir ļoti daudzveidīga, un raidījumā dzirdamais skaņdarbs nepavisam nebūs līdzīgs Rīgā dzirdētajam bungu un vokalīžu ekspresīvajam haosam.

Kāns ir pazīstams kā viens no neatlaidīgākajiem klusās un atturīgās redukcionisma improvizācijas proponētājiem

– par to vislabāk liecina viņa mūzikas ieraksti pirms un pēc pirmās šī gadsimta desmitgades -  taču virknē nesenāko ierakstu viņš ir negaidīti sācis eksperimentēt ar daudz impulsīvāku un ekspresīvāku skanējumu – intensīvu bungošanu un intuitīvu, dadaistisku vokālu vai teju no kantrīmūzikas aizgūtas ļodzīgas tērauda klēpja ģitāras spēlēšanas new weird America apakšžanra stilā. 
 

Otrs mūziķis, kas šim raidījuma izlaidumam ierakstījis jaunu mūziku, ir poļu akordeonists Zbigņevs Hojnackis. Hojnackis ir visai jauns mūziķis, viņam ir 28 gadi, taču viņš jau paguvis saspēlēties ar ievērojamiem vārdiem Eiropas brīvajā improvizācijā – franču kontrabasisti Žoeli Leandru un katalāņu, bundzinieku Ramonu Pratsu – kā arī sastapies ar visai pozitīvām kritiķu atsauksmēm: medijs New York City Jazz Record Hojnacka debijas albumu „Elektrotropizm” nodēvējis par „nevainojamu un plašu pētījumu par akordeona skaniskajām iespējām”, savukārt poļu mūziķis Mihals Urbanjaks sacīja sekojošo:

„pēc tam kā es dzirdēju Hojnacki, es sapratu, ka mūsdienīga akordeona spēlēšana nekad vairs nebūs tāda kā agrāk”.  

Raidījums tiks noslēgts ar īsu fragmentu no Berlīnē dzīvojošā elektroniskā mūziķa Ame Zeka (Ame Zek) kompozīcijas Unfinished Sense of Time paša dibinātā 8 cilvēku ansambļa Reanimation Orchestra izpildījumā. Kompozīcijas pamatā ir Ame Zeka grafiskā notācija. Nosacīti attālinoties no savam elektroniskās mūzikas saknēm, Ame Zeka nesenākais ieraksts ir 2018. gada „Buratino = Буратино" – sadarbība ar Portugāļu improvizētājiem ievērojamajā izdevniecībā „Creative Sources”, un viņš ir uzstājies tādos festivālos kā Bērlines CTM un Rīgas „Skaņu mežā”.