Šoreiz klausāmies šveiciešu tēlnieka Žana Tingelī (Jean Tinguely) kinētisko objektu radītās skaņas, kā arī fragmentu no Štokhauzena un Berio skolnieka - itāļu komponista Lukas Frančeskoni (Luca Francesconi) - krāšņā un gandrīz ne-abstraktā darba Wanderer.

Pilnā garumā tiek atskaņots itāļu-šveiciešu komponista Oskara Bianki (Oscar Bianchi) darbs Crepuscolo Pecolda kontrabasa blokflautai un elektronikai - to izpilda zviedru mūziķe Anna Petrini (Anna Petrini). 

Kā viens no gada spilgtākajiem - un attiecībā uz sastāvu arī pārsteidzošākajiem - brīvās improvizācijas ierakstiem tiek  pieteikts Pēterburgā dzīvojošā saksofonista Iļjas Belorukova (Ilia Belorukov) un portugāļu bundzinieka Gabriela Ferandini (Gabriel Ferrandini) albums Disquiet.

Raidījuma noslēdzošajā daļā aplūkoti šomēnes iznākuši krievu avangarda komponista Dmitrija Kurļandska (Dmitri Kourliandski) albumi - elektronisko kompozīciju kolekcija Non-Lieux (izdevniecība - Kotä Records) un komponista jaunākās operas Octavia. Trepanation ieraksts (izdevniecība - Fancy Music).

Raidījumā skan:

Luca Francesconi - Wanderer (2004), 5:39, fragments / BBC Symphony Orchestra, Zsolt Nagy)
Jean Tinguely - Sculpture at the Tate (Sculpture at the Tate, Audio Arts, 1983), 3 fragmenti
Ilia Belorukov & Gabriel Ferrandini - Fragmented Matter (Disquiet, Clean Feed Records, 2019), fragments
Oscar Bianchi - Crepuscolo (Crepuscolo, dB Productions Sweden, 2012) / Anna Petrini
Dmitri Kourliandski - Non-Lieux 1 (Non-Lieux, Kotä Records, 2019), fragments
Les Choeurs de L'Armée Rouge  -  La Varsovienne (Kalinka, Le Chant Du Monde), fragments
Dmitri Kourliandski - Octavia. Trepanation, Act 4: Trotsky, Neron, Prefect (Octavia. Trepanation, Fancy Music, 2019), fragments / Dmitri Kourliandski, Sergei Malinin, Yury Duvanov, Dmitry Matvienko