Raidījumā Post factum Maruta Rubeze šonedēļ kopā ar ekspertiem - komponistiem Santu Bušs un Andri Dzenīti - atskatās uz trim nozīmīgiem notikumiem:

- 25. februāra koncerts Lielajā ģildē, kur V.A. Mocarta, P. Čaikovska un T. Ķeniņa mūzikas programmā kopā ar LNSO Gunta Kuzmas vadībā muzicēja LNSO flautu grupas koncertmeistars Tomāzo Pratola, pianiste Agnese Egliņa un sitaminstrumentālists Edgars Saksons,

- festivāla "Latvijas Jaunās mūzikas dienas" atklāšanas koncerts 1. martā Latvijas Radio I studijā, kad pianisti Agnese Egliņa un Rihards Plešanovs un sitaminstrumentālisti Juris Āzers un Guntars Freibergs demonstrēja, kā par Stīva Reiha hrestomātisko opusu Piano Phase savos jaundarbos reflektējuši Jēkabs Nīmanis („Reartikulētā transformāciju spēle”), Georgs Pelēcis (pasakalja 2 klavierēm „Stīva Reiha Piano Phase atbalss”), Asija Ahmetžanova (Heart Phase radio edition) un Džeikins Pusons (Downhill Ski),

- festivāla Saxophonia koncerts 27. februāra vakarā "Re.TV", kad kārtu kārtām mijās džeza standarti un jaunā mūzika (E. Mākena, S. Dižā, R. Cvečkovska, U. Prauliņa, grupas „Lupa” opusi), ko atskaņoja Latvijas Radio bigbends (vadītājs Kārlis Vanags), solisti Aigars Raumanis un Beāte Zviedre, Rīgas Saksofonu kvartets, Trio Tresensus un apvienība „Lupa” līdz ar A. Pavasara komentāriem.

Raidījumā arī divi „sānsoļi” – par S. Bušs mūziku starptautiskā projektā, kas tiešsaistē skatāms no izstādes Villa Massimo Romā, kā arī kompānijas SKANi izdoto mūzikas izlasi „Latvijas Radio arhīvs: Andris Dzenītis”.