Recenziju raidījumā Post factum kopā ar diriģentu Viesturu Gaili un komponistu Oskaru Herliņu klausāmies un analizējam šādus koncertus:

- festivāla "Latvijas rudens 2024" koncerts “Trio. Pirmatskaņojumi” 11. oktobrī Rīgas Domā, kurā soprāns Gunta Gelgote, flautiste Liene Denisjuka-Straupe un ērģelniece Kristīne Adamaite piedāvāja latviešu komponistu - Pētera Vaska, Imanta Zemzara, Lūcijas Garūtas, Platona Buravicka, Maijas Einfeldes, Daces Aperānes, Aivara Kalēja - darbus,

- Liepājas Simfoniskā orķestra un diriģenta Gunta Kuzmas Latvijas koncerttūres koncertu 10. oktobrī kultūras centrā "Ulbrokas pērle" ar Žana Sibēliusa Vijolkoncertu (Paulas Šūmanes solo), Agra Engelmaņa darbu “Zīmējums sēpijās tonī”  un Antonīna Dvoržāka Devīto simfoniju ("No Jaunās pasaules"),

- Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra koncertu kopā ar diriģentu Vasiliju Sinaiski un altisti Santu Vižini 12. oktobrī kultūrvietā “Hanzas perons”, kur tika atskaņota Ādolfa Skultes simfoniskā poēma “Viļņi”, Vilijama Voltona Koncerts altam un orķestrim, kā arī Antonīna Dvoržāka Astotā smfonija,

Piedāvājam arī Marutas Rubezes un komponistes Ilonas Breģes iespaidus no pianista Reiņa Zariņa, Valsts kamerorķestra Sinfonietta Rīga un diriģenta Normunda Šnē koncerta “Bahs. Taveners. Makmilans” 11. oktobrī LU Lielajā aulā, kā arī Rūtas Paulas un Intas Pīrāgas  ekspressrecenzijas par klavesīnistes Ainas Kalnciemas jubilejas koncertu 15. oktobrī Rīgas Vēstures un kuģniecības muzejā.