Trešdienas "Pārmiju" sarunu laikā tiekamies ar Mākslas muzeja "Rīgas Birža" vadītāju DAIGU UPENIECI, jo "Rīgas Biržā" vēl līdz 11. decembrim skatāma izstāde "Neiespējamais grupas portrets. Direktora izvēle". Tās pamatā - Daigas Upenieces darbs pie grāmatas "Direktora izvēle". To uzrakstīt aicinājusi Londonas izdevniecība Scala Arts & Heritage Publishers.

Grāmatā iecerēts mākslas darbu pētniecības materiālus pasniegt tā, lai tajos būtu saglabāts individuālais viedoklis, emocijas un sajūtas, kas nosaka konkrēto atlasi. Kamēr grāmatas izdošana ir procesā, 30 kolekcijas priekšmeti parādīti ekspozīcijā, veidojot šķietami neiespējamu kopumu, kuru vieno "Direktora izvēles" redzējums.

Izstādē iekļauta Rietumeiropas māksla laika periodā no 16. gadsimta līdz 20. gadsimta sākumam, ietverot Nīderlandi, Beļģiju, Franciju, Vāciju, Austriju, Itāliju, Somiju, Norvēģiju, atsevišķos piemēros ieskicējot Eiropas kultūras saikni ar Indiju un Dienvidaustrumāziju. Savukārt saistība ar Baltijas reģionu atklājas kolekciju vēsturē.

Otra sarunas tēma ir 16. gadsimta itāļu mākslinieka Antonio Frančesko Brinas glezna "Dievmāte ar Bērnu", kas "Rīgas Biržā" būs aplūkojama līdz 16. janvārim. Muzejā tā nonākusi, pateicoties Džordžo Barati antikvariāta deponējumam. Glezna  apskatei izvietota starp pastāvīgas ekspozīcijas darbiem muzeja 4. stāvā.

Gleznotājs Anotnio Frančesko Brina (Antonio Francesco Brina/Del Brina/Brini, 1540–1586) ir renesanses un manierisma laika meistars, kurš dzīvojis un strādājis Florencē, savu talantu attīstot Mikēli Tozīni (Michele Tosini, 1503–1577) paspārnē. Viņa darbi ir sastopami Florences un Vinči dievnamos (Santa Felicita baznīca Florencē; Santa Croce baznīca Vinči u.c.), dažādu valstu muzejos (Prado, Ufici u.tt.) un privātkolekcijās (Dž. Barati u.c.).