"Pārmiju'' laikā "Klasikas" studijā viesojās blokflautists Ēriks Bosgrāfs, lai vēstītu par nupat izdoto "Ensemble Cordevento" albumu. Uz sarunu mūziķi aicinājusi Anna Marta Burve.

Mūzikas mīļotājiem zināms, ka Ēriks Bosgrāfs ierakstījis daudzus jo daudzus Georga Filipa Telemaņa opusus, bet vai pašam mūziķim liekas, ka viņš jelkad izsmels Telemaņa mūzikas katalogu? Sarunas gaitā noskaidrojam, kamdēļ pēdējos gados Telemanis gūst arvien lielāku popularitāti, salīdzinām to, cik dažādas pieejas bijušas Telemanim un J. S. Baham, un atbildam uz jautājumu, vai humors mūzikā samazina mūzikas kvalitāti?

"Mūzikai nevajadzētu būt statujai. Tai jāsniedz telpa atskaņotājmāksliniekam. Telemanis pierakstīja tikai 50-60% no tā, kas patiesībā šajā mūzikā skan, savukārt Baham rodamas daudz vairāk informācijas partitūrā. Baha mūzikai tomēr nosliece uz statujas stāvokli. Telemanis sniedz daudz lielāku brīvību interpretam. Taču jāatceras -- ja atskaņotājmākslinieka ego par daudz, tad no Telemaņa nebūs vairs palicis nekas."