Sestdien, 24. oktobrī, koncertzālē "Cēsis" Valsts kamerorķestris Sinfonietta Rīga Normunda Šnē vadībā aicina uz koncertu "SIMFOroks. Emersons un Pauliņš" ar Kīta Emersona Pirmo klavierkoncertu, Platona Buravicka parafrāzi par Emersona un viņa domubiedru daiļradi – EmersoniLaPa un Uģa Prauliņa jaundarba Elements pirmatskaņojumu. Tā pilns žanra apzīmējums ir Eclectic (con)Fusion Symphony in Rock jeb eklektiska saplūsmes roksimfonija.

Viens no britu progresīvā roka pamatlicējiem, taustiņinstrumentālists un komponists Kīts Emersons (1944-2016) kopā ar basģitāristu Gregu Leiku no ārtroka apvienības King Crimson un sitaminstrumentālistu Karlu Palmeru no odiozās teatrālo rokmūzikas priekšnesumu grupas Crazy World of Arthur Brown Emersons 1970. gada sākumā dibina trio Emerson, Lake and Palmer (ELP), kuri savu skaņdarbu tapšanā izmantojuši Koplenda, Baha,  Čaikovska, Janāčeka, Musorgska, Prokofjeva un Bartoka kompozīcijas.

Ingas Žilinskas sarunā ar Uģi Prauliņu uzzinām, kāda bijusi viņa pirmā iepazīšanos ar Emerson, Lake and Palmer trio LNB klausītavā, kur meklējams Emersona fenomens, par citām ietekmēm Uģa Prauliņa daiļradē un par viņa simfoniju "Elementi", kurā daudz un dažādu laikmetu mūzikas skaņražu elementi. 

Uģis Prauliņš:

"Es vēlējos beidzot rakstīt to, kas mani mūzikā ir fascinējis - neaizsniedzami apvāršņi, virsotnes klasiskajā progresīvajā smagajā rokā vai fusion džeza, un šīs valodas legalizēšana akadēmiskās mūzikas vidē.

Ir savādi, pat satriecoši redzēt afišā savu vārdu blakus izcilam iedvesmotājam, spilgtai, neatkārtojamai personībai, sava laika ideālam Kītam Emersonam, kurš pirms vairāk kā 50 gadiem satrieca līdzšinējos uzskatus par mūziku, definējot, jaunu virtuozu stilu mūzikā."


Komponists atceras arī savu studiju laikā tapušo simfoniju un saka, ka simfonija nav viņa iecienītākais žanrs, lai gan bērnībā mēdzis tās foršās  - Mocartu, Bēthovenu un Šūbertu - klausīties daudz!