Ar saksofonistu Kārli Auziņu un pianistu Rihardu Plešanovu sarunājamies par skaņuplati Still Nature, ko laidis klajā Mareka Amerika vadītais skaņu ierakstu nams Jersika Records
Albuma ideja dzima Kārļa galvā Madonas mūzikas skolas Laimas zālē, kur skolas direktors Mārtiņš Bergs vienvasar vēlīgi ļāva Kārlim agros vasaras rītos ļauties skaniskiem meklējumiem, kas kļuva par albuma Still Nature kodolu. 
Kārlis stāsta par to, kāpēc par skatuves partneri izvēlējās Rihardu; Rihards stāsta, kāpēc viņam patīk skaidri norādījumi no mūzikas autora; abi kopā īsi atceras ieraksta sesiju, kas ilga tieši vienu pusi dienas Rīgas Reformātu baznīcā skaņu ierakstu producenta Mārtiņa Krastiņa kompetentā klātbūtnē. Viss skan, kā tika iespēlēts: nekādu griezumu, nekādu līmējumu.

Pirms ieraksta - gads kopīga darba, un tad var tikt skaidrībā arī vienā pašā dienā. 
Kārlis nenoliedz, ka zināmas ietekmes viņa mūziķa ceļā ir arī no skaņu ierakstu nama ECM, kura katalogā, šķiet, labi iederētos "Klusā daba" ar visu Andra Eglīša bildi uz vāka. Mūzika ir iekšupvērsta ("Tā ir šo instrumentu klusā daba," saka Kārlis), Reformātu baznīcas steinvejs palaikam tiek aprīkots ar magnētiņiem, mazliet pieslēdzas elektronika: ceļojums ir ievelkošs.