Braucot mašīnā, Valmieras Drāmas teātra aktieris Ivo Martinsons vienmēr klausās Latvijas Radio 3 "Klasika" un neslēpj, ka viņam tīkamās mūzikas izvēle cieši saistīta ar konkrētā brīža lomu.

"Īpaši, ja izrāde ir tāda, ka gribi to nevis atstrādāt, bet ieguldīt sevi konkrētajā vakarā konkrētajiem skatītājiem, ir svarīgi pārģērbties, sagrimēties, atrast savu stūrīti pustumsiņā un paklausīties mūziku austiņās.”

Neatkarīgi no lomas un izrādes temperatūras, Martinsons pārsvarā iesildās ar aktīvu mūziku – elektroniku, hiphopu. Savulaik Hamletam – Ivo Martinsona spožākajai lomai – teicami noderējusi amerikāņu mūzika: "Savā ziņā dumpinieciska kā pats Hamlets, plašākām masām nepareiza."

Aktieris neslēpj: "Neesmu mūziķis, nespēlēju nevienu instrumentu, bet gara acīm redzu, kā mūziķim jāsaaug ar vienu instrumentu – jātop par vienu organismu.

Flautists nevar teikt – "es spēlēju flautu", vai, vēl ļaunāk, "es spēlēju uz flautas".

Es, būdams flautists, taču runāju caur flautu, tiešā un pārnestā nozīmē elpoju caur flautu.”


Ivo Martinsona mūzikas izvēle:

AIR: "La Femme d'Argent" no albuma "Moon Safari"
MULATU ASTATKE: "Yegelle Tezeta" (kas skan Džima Džārmuša filmā "Salauztie ziedi")
JOHN KANDER-FRED EBB: "Class" no mūzikla "Chicago" (Roba Māršala 2002.gada filmā - Catherine Zeta-Jones un Queen Latifah)
MIKE OLDFIELD: "Ambient Guitars" no "Tubular Bells"
EMINEM: "Love Me" no albuma "8 Mile"
MASSIVE ATTACK: "Black Milk" no albuma "Mezzanine"
BLUE FOUNDATION: "Sweep" no albuma "Sweep Days"