Sarunājamies ar Rīgas Tehniskās universitātes Būvniecības un mašīnzinību fakultātes Mašīnbūves un biomedicīnas inženierijas institūta profesoru, akadēmiķi Andreju Krasņikovu, un mūsu uzmanības lokā ir baroka laikmets un mūzikas instrumentu būve, cilvēka balss klasiskā un neakadēmiskā izpratnē, uzaugšana muzikālā vidē un aizraušanās ar gleznošanu, leģenda par Dalī un Hačaturjanu, Ginesa rekords vijolspēlē un konflikta izjaukšana ar mūzikas palīdzību.
Andreja Krasņikova mūzikas izvēle:
Antonio VIVALDI – Koncerta "Ziema" II daļa no koncertu cikla "Gadalaiki" / Ketrīna Makintoša, The Academy Of Ancient Music, Kristofers Hogvuds
Johans Sebastiāns BAHS – Tokāta un fūga reminorā / Tons Kopmans
Antonīns DVORŽĀKS – Nāras ārija no operas "Nāra" / soliste Renē Fleminga
Džakomo PUČĪNI – Kalafa ārija Nessun dorma no operas "Turandota" / solisti Lučāno Pavaroti un Ians Gilans
Endrū LOIDS-VEBERS – Jēzus dziesma Gethsemane no rokoperas Jesus Christ Superstar / Ians Gilans
Nikolajs RIMSKIS-KORSAKOVS – "Kamenes lidojums" soloversijā / Deivids Garets
AC/DC – Thunderstack
Arams HAČATURJANS – "Zobenu deja" no baleta "Gajanē" / diriģents Džansugs Kahidze
Vinčenco BELLĪNI – Normas ārija Casta diva no operas "Norma" / Marina Rebeka, LNO koris un orķestris, diriģents Gaetāno Despinoza
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X