Sarunājamies ar Rīgas Tehniskās universitātes Būvniecības un mašīnzinību fakultātes Mašīnbūves un biomedicīnas inženierijas institūta profesoru, akadēmiķi Andreju Krasņikovu, un mūsu uzmanības lokā ir baroka laikmets un mūzikas instrumentu būve, cilvēka balss klasiskā un neakadēmiskā izpratnē, uzaugšana muzikālā vidē un aizraušanās ar gleznošanu, leģenda par Dalī un Hačaturjanu, Ginesa rekords vijolspēlē un konflikta izjaukšana ar mūzikas palīdzību. 

Andreja Krasņikova mūzikas izvēle:

Antonio VIVALDI – Koncerta "Ziema" II daļa no koncertu cikla "Gadalaiki" / Ketrīna Makintoša, The Academy Of Ancient Music, Kristofers Hogvuds

Johans Sebastiāns BAHS – Tokāta un fūga reminorā / Tons Kopmans

Antonīns DVORŽĀKS – Nāras ārija no operas "Nāra" / soliste Renē Fleminga

Džakomo PUČĪNI – Kalafa ārija Nessun dorma no operas "Turandota" / solisti Lučāno Pavaroti un Ians Gilans

Endrū LOIDS-VEBERS – Jēzus dziesma Gethsemane no rokoperas Jesus Christ Superstar / Ians Gilans

Nikolajs RIMSKIS-KORSAKOVS – "Kamenes lidojums" soloversijā / Deivids Garets

AC/DC – Thunderstack

Arams HAČATURJANS – "Zobenu deja" no baleta "Gajanē" / diriģents Džansugs Kahidze

Vinčenco BELLĪNI – Normas ārija Casta diva no operas "Norma" / Marina Rebeka, LNO koris un orķestris, diriģents Gaetāno Despinoza