Starptautiski konvertējamākā latviešu režisore jokojoties sevi mēdz saukt par mūzikas nīdēju, jo savās filmās viņa vislabprātāk no mūzikas izvairās.
Lailas Pakalniņas viedoklim ārpus Latvijas uzticas, kamēr pašmājās viņas veidotos stāstus mēdz līdz galam nenovērtēt. Holivudas masu produkcija režisori neinteresē, savukārt iecere par operas iestudēšanu savulaik šķitusi saistoša.
Stundas garumā arī par sadarbību ar Vestardu Šimku, par Šigeru Umebajaši neticamo atsaucību un pretimnākšanu, Enjo Morikones mūzikas neticamo spēku, "Zvaigžņu karu" pievilcību un ikrīta divdesmitkilometru skrējienu.
Lailas Pakalniņas mūzikas izvēle:
Vestarda Šimkus mūzika Lailas Pakalniņas filmai "Ausma"
Šigeru Umebajaši mūzika Lailas Pakalniņas filmai "Leiputrija"
V.A.Mocarts. Papageno un Papagenas duets no operas "Burvju flauta"
Marģeris Zariņš. Tango no kinofilmas "Pie bagātās kundzes"
Jānis Mediņš. "Laša kundze bola acis" no kinofilmas "Zvejnieka dēls"
Aleksandrs Zacepins. Dziesma par zaķiem no kinofilmas "Briljanta roka"
Nino Rotas mūzika filmai "Krusttēvs"
Enjo Morikones mūzika filmai "Reiz Amerikā"
Džona Kandera mūzika filmai "Kabarē"
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X