Jaunās mūzikas festivāla "Arēna" noslēgumā 3. novembrī Latvijas Nacionālās bibliotēkas Ziedoņa zālē izskanēja pianista Reiņa Zariņa solo programma "Tilti". "Arēnas" mājaslapā lasām programmas nosaukuma izvēli: "Tilts ir unikāla metafora vienai no mūsu cilvēcības šķautnēm - spējai ieraudzīt kopīgo starp šķietami nesavienojamām lietām..." Un tik tiešām, Reiņa Zariņa klavierspēle un stāstnieka talants būvēja gandrīz vai burtisku tiltu starp visdažādāko laikmetu un noskaņu opusiem klavierēm.

Koncerta programmā:

Fransuā Kuperēns (1668-1733) Tic-toc-choc ou Les Maillotins
Ģērģs Ligeti (1923-2006) Etīde "Burvja māceklis" no 2. grāmatas

Francis Šūberts (1797-1828) Klavierdarbs mibemolminorā D 946 Nr. 1
Filips Glāss (1937) Etīde Nr. 3

Ludvigs van Bēthovens (1770-1827) Allegretto no Septītās simfonijas Franča Lista transkripcijā
Džons Koriljano (1938) Fantāzija par kādu ostinato

Bēla Bartoks (1881-1945) "Nakts mūzika" no cikla "Ārpusē"
Olivjē Mesiāns (1908-1992) "Sila cīrulis" no cikla "Putnu katalogs"

Klods Debisī (1862-1918) Prelīde "Uguņošana"
Frederiks Rževskis (1938) "Vinsboro kokvilnas rūpnīcas blūzs" no cikla "Četras Ziemeļamerikas balādes" klavierēm