Jaunās mūzikas festivāla "Arēna" noslēgumā 3. novembrī Latvijas Nacionālās bibliotēkas Ziedoņa zālē izskanēja pianista Reiņa Zariņa solo programma "Tilti". "Arēnas" mājaslapā lasām programmas nosaukuma izvēli: "Tilts ir unikāla metafora vienai no mūsu cilvēcības šķautnēm - spējai ieraudzīt kopīgo starp šķietami nesavienojamām lietām..." Un tik tiešām, Reiņa Zariņa klavierspēle un stāstnieka talants būvēja gandrīz vai burtisku tiltu starp visdažādāko laikmetu un noskaņu opusiem klavierēm.
Koncerta programmā:
Fransuā Kuperēns (1668-1733) Tic-toc-choc ou Les Maillotins
Ģērģs Ligeti (1923-2006) Etīde "Burvja māceklis" no 2. grāmatas
Francis Šūberts (1797-1828) Klavierdarbs mibemolminorā D 946 Nr. 1
Filips Glāss (1937) Etīde Nr. 3
Ludvigs van Bēthovens (1770-1827) Allegretto no Septītās simfonijas Franča Lista transkripcijā
Džons Koriljano (1938) Fantāzija par kādu ostinato
Bēla Bartoks (1881-1945) "Nakts mūzika" no cikla "Ārpusē"
Olivjē Mesiāns (1908-1992) "Sila cīrulis" no cikla "Putnu katalogs"
Klods Debisī (1862-1918) Prelīde "Uguņošana"
Frederiks Rževskis (1938) "Vinsboro kokvilnas rūpnīcas blūzs" no cikla "Četras Ziemeļamerikas balādes" klavierēm
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X