Pēc 2008. gada lielās ekonomiskās krīzes kļuva skaidrs, cik Latvijai ir nozīmīgi pašu ražoti produkti. Sabiedrība tos visvairāk saista ar ekoloģiskiem lauksaimniecības izstrādājumiem, taču pārsteidzoši, ka Latvijas mazajā iekšējā tirgū dzīvotspēju izrāda arī nelielas profesionālas keramikas darbnīcas, kuru skaits aizvien pieaug.
Zīmola ESSE Ceramics dibinātāja Esmeralda Purvišķe stāsta par motivāciju dibināt savu studiju, par to, kā spēj ekonomiski pastāvēt, un to, kas ir zīmola produktu pircējs. Vienlaikus Esmeralda mēģina iezīmēt potenciālo keramikas un porcelāna trauku ražošanas nākotni Latvijā.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X