Cilvēki maina savus uzskatus un tas ietekmē arī viņu iepirkšanās paradumus. Kā ir modē justies? Zaļi domājoši, ilgtspējīgi? Kādus lozungus modes industrija izmanto, uzrunājot patērētājus, lai pieskaņotos viņu domām un izvēlei?
Studijā aicinātas divas modes dizaineres - Keta Gūtmane un Indra Komarova.
Keta Gūtmane zīmolu "Keta Gūtmane" dibinājusi 2014. gadā kopā ar dzīvesdraugu Kristu Zankovski - modi viņi uzlūko ar jauneklīgu skatu, katrs ienesot atšķirīgas dizaina iezīmes.
Savukārt Indra Komarova ir apģērbu zīmola Talented līdzīpašniece un Latvijas Mākslas akadēmijas docente. Indru interesē mode un tās procesi.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X