Čelliste Anastasija Kobekina un "Kammerorchestrer Basel" albumā "Venice" ("Sony Classical", 2024) ar K. Monteverdi, A. Vivaldi, Dž. Daulenda, J. S. Baha, B. Britena, B. Stroci u. c. komponistu mūziku.

2024. gadagada februārī firmā "Sony Classical" klajā nācis jaunākās paaudzes čellistes Anastasijas Kobekinas debijas albums "Venēcija", kurā māksliniece spēlē gan mūsdienu instrumentu, gan baroka čellu. Kā izteikusies Anastasija, ieraksti viņai ir ļoti svarīgi, jo piedāvā nebeidzamus meklējumus un izteiksmes veidus, arī iespēju ar aizraujošajiem atradumiem dalīties.

Uzrunājot klausītājus, albuma anotācijā Anastasija Kobekina sniedz savu Venēcijas muzikālo portretējumu, aicinot uzlūkot šo pasaules brīnumu no cita skatpunkta, sajust citas noskaņas kanālpilsētas bagātajā un ne ar ko nesalīdzināmajā krāsu paletē. Šī Venēcija nav gondoljēru un spilgtu karnevālu pilsēta, bet gan tumšāka, noslēpumaināka. Venēcija nav tikai reāla pilsēta, bet arī ideju raksturs. Katram no mums tas ir savs un atšķirīgs. Tā ir arī personiska saruna starp pagātni un tagadni, renesanses laika mūziku no Klaudio Monteverdi un Džona Daulenda līdz Braienam Īno un Kerolainai Šovai 21. gadsimtā.

"Muzicējot, mans mērķis ir tuvināt čella skanējumu cilvēka balsij," saka Anastasija Kobekina.

Albumā kopā Bāzeles kamerorķestri ieskaņotajā albumā - K. Monteverdi, A. Vivaldi, Dž. Daulenda, J. S. Baha, B. Britena, B. Stroci u. c. komponistu mūzika.