Firmā Orfeo  2020. gada rudenī klajā nāca vijolnieces Baibas Skrides jaunākais veikums skaņu ierakstu studijā -  dubultalbums ar visiem V.A. Mocarta vijoļkoncertiem. Tas tapis sadarbībā ar Zviedrijas kamerorķestri Eivinna Odlanna vadībā. Šajā raidījumā - pirmie trīs vijoļkoncerti, kas vietu raduši pirmajā tvartā.

   Albuma reklāmas videorullītī, kas publicēts globālajā tīmeklī, Baiba stāsta, ka visi komponisti, ko mūziķe ir sastapusi, vienmēr vēlējušies, lai katrs interprets viņu skaņdarbā ieliktu arī daļiņu no sevis. Attiecībā uz Mocartu – viņš savā mūzikā bija liels eksperimentētājs un viss ap viņu burtiski mutuļoja! Tad kāpēc viņa mūzikā arī šodien nevarētu ienākt jaunas idejas?

"Es esmu pamanījusi, ka pēdējos gados, kad es spēlēju Mocartu, viņa mūzikas mīlestībā es  netiecos radīt vēsturiski perfektu Mocarta mūzikas traktējumu, bet mani interesē šo mūziku nospēlēt tā, kā es to sajūtu!”,

saka Baiba Skride. Savukārt, diriģents Eivinns Odlanns  teic, ka Baiba ir intuīcijas māksliniece; "Viņai piemīt tā retā spēja mūziku atklāt tās spēlēšanas laikā! Viņa nekad sevi neatkārto. Viņai patīk atklāt, radīt un rast jaunu pieeju jau zināmajam." Un diriģenta vārdus papildina arī žurnālā Grammophone rakstītais, ka „Baiba Skride ar Mocarta vijoļkoncertiem apietas kā ar seniem, labiem draugiem.”

„Latviešu vijolnieces Baibas Skrides Mocarta vijoļkoncertu lasījums ir skaisti  niansēts. Viņas dvēseliski iekrāsotajā interpretācijā panākts labs līdzsvars starp grāciju, eleganci un viedumu  koncertu malējās daļās ar pavedinoši izteiksmīgu, gandrīz operisku liriku lēnajās. Baibas Skrides oriģināl kadences iederas šeit patiešām labi, ne tikai stilistiski pieskaņojoties Mocarta mūzikas valodai, bet ar šo vieskadenci arī ne mirkli nepārsniedzot skaņdarba „viesmīlības” delikātās robežas,” tā rakstīts kādā no jaunajam tvartam veltītajām recenzijām pasaules presē.