12. decembrī Spīķeru koncertzālē gaidāms trio Art-i-Shock koncerts.

Ansambļa sastāvā muzicējošās dāmas – čelliste Guna Šnē, pianiste Agnese Egliņa un sitaminstrumentāliste Elīna Endzele – savas muzikālās izglītības pamatus guvušas Emīla Dārziņa Mūzikas vidusskolā, bet kopīgi pirmoreiz saspēlējušās tikai deviņus gadus pēc skolas beigšanas, un arī tad – teju nejauši, jo visas trīs bijušas nominētas Lielajai mūzikas balvai par izcilu darbu ansamblī, un jau pēc pirmās uzstāšanās tapis skaidrs, ka ar to šī saspēle neapstāsies. Mūziķēm patīk atklāt arvien jaunas teritorijas, un šajā koncertā viņas eksperimentēs arī ansambļa sastāva ziņā: Gunu, kura šobrīd aizņemta ar māmiņas pienākumiem, šoreiz aizstās viņas kolēģe Māra Botmane, kura arīdzan muzicē Sinfonietta Rīga sastāvā.

"Māra ir īsta odziņa mūsu ansamblim, jo ar pārējām meitenēm esam pavadījušas kopā jau piecus gadus. Māra nāk ar savu vērtību. Tā ka šī atkal būs jauna pieredze. Sākumā bija interesanta sajūta, jo - Māra nav Guna, taču Māra piedod savu krāsu," stāsta Agnese un uzsver:

"Mūsu eksperimenti drīzumā turpināsies, jo tuvojas taču "Klasikas" 20 gadu jubilejas koncerts, kuram par godu Juris Karlsons uzrakstījis īpašu jaundarbu, paredzot to arī mūsu sastāvam! Mums piebiedrosies arī čelliste Kristīne Blaumane no Londonas. No katra mūziķa varam mācīties ko jaunu."

"Tas ir arī izaicinājums - spēlēt ar dažādiem mūziķiem. Tā ir laba pieredze," - tā Elīna Endzele.

Runājot par 12. decembra koncertu, Agnese teic tā: "Šoreiz pievērsāmies tādai skaistai lietai kā gadalaiki, jo paši taču dzīvojam skaistā laika zonā, kur varam piedzīvot visas četras stihijas - sniegu, vētras, karstu sauli, stāsta Agnese un atklāj, kā tapusi programma kopumā.

Tā kā trio sastāvs ir oriģināls un pasaules mūzikas vēsturē nav daudz opusu čellam, klavierēm un sitaminstrumentiem, Art-i-Shock pasūtinājušas vairākus darbus mūsu pašu skaņražiem un regulāri atskaņo jaundarbus, kā arī sadarbojas ar Andreju Puškarevu, sitaminstrumentālistu un talantīgu aranžētāju, kurš tieši šī ansambļa sastāvam  “pielabinājis” džezīgāku un dejiskāku ritmu caurstrāvotus opusus. Šādā veidā tapusi arī koncertprogramma “Gadalaiki”. Tās pamatu veido slavenais Astora Pjacollas cikls “Gadalaiki Buenosairesā”, ko speciāli Art-i-Shock un šai koncertprogrammai aranžējis Andrejs Puškarevs. Un Argentīnas gadalaikiem tiek pretnostatīti Latvijas gadalaiki. Kā pavasari Latvijā redz jaunā komponiste Linda Leimane kompozīcijā Silhouettes. Behaviours, kā gadalaikus iztēlojas Marina Gribinčika skaņdarbā “Agronomiskais process”, zīmējot gan pavasari, gan vasaru, un ko Rihards Dubra savā jaundarbā Les passions de l'automne (“Rudens kaislības”) atklās par skaisto Latvijas rudeni? Arī Agneta Krilova savas rudenīgās sajūtas kompozīcijā “Mēness asaras” veltījusi lapkritim. Un kā skan ziema?