Šoreiz "Odisejā" atkal četri jauni albumi.

- no Mali, kas muzikantu skaita ziņā šķiet ir viena no muzikālākajām pasaules zemēm, klausāmies Abu Diarras (Abou Diarra) albumu Koya (Mix et Metisse, 2016), ko mūziķis ir veltījis savai mātei. Abu Diarra, šķiet, ir pasaules nesteidzīgākais mūziķis - savas idejas viņš izauklē lēni un nesteidzīgi un dzīvo pēc principa: "Tam vēl nav pienācis laiks. Kad pienāks, tad arī darīšu". Savas gandrīz desmit gadus lolotās idejas un kompozīcijas viņš nu beidzot ir realizējis savā jaunākajā albumā, kur varam baudīt viņa spēlēto kamale ngoni instrumentu.

- britu producenta Īena Brennana Malāvijā ieskaņotais albums I Have No Everything Here 2016. gadā tika nominēts Grammy godalgai pasaules mūzikas kategorijā. Žurnālisti pēc tam bariem traucās uz Zombas cietumu, kas atrodas pašā Malāvijas nomalē, lai intervētu un filmētu mūziķus, kas nevarēja ierasties uz svinīgo ceremoniju, sava cietumnieka statusa dēļ. Īens Brennans nu laidis klajā otro Zombas cietuma projekta albumu I Will Not Stop Singing (Six Degrees Records, 2016), kas ir veltīts Zombas cietumā ieslodzītajām sievietēm.

- albāņu iso un sardu Cantu a tenore daudzbalsība, somu un madagaskariešu vokālās tradīcijas apvienotas Beļģijas izdevniecības Muziekpublique albumā The Encounter of Vocal Heritage (2016). Gan albāņu Gjini ģimene, gan sardu vīru ansamblis Tenore de Monte Arvu, gan somiete Anu Junnonena, gan madagaskariete Talike Gelle šodien visi dzīvo Beļģijā. Viņu mūzikas tradīcijas ir īpašas un savienojumā ar citām tikpat īpašām veido ko pārsteidzošu un nebijušu.

- un noslēgumam - čigānu kāzas jeb albums Faith i Branko. Gipsy Lover (Riverboat Records, 2016), kurā tiek izstāstīts angļu cirka dziedātājas un akordeonistes Feitas un Serbijas čigānu vijolnieka Branko radošās sadarbības un attiecību stāsts.