25. novembrī uz Lielās ģildes skatuves kopā ar kamerorķestri Sinfonietta Rīga jau trešo reizi uzstājās ievērojamais izraēliešu diriģents Ariels Cukermans, kopīgi atskaņojot Ludviga van Bēthovena Sesto simfoniju ("Pastorālo"), Francijā dzīvojošā ķīniešu skaņraža, Olivjē Mesiāna pēdējā skolnieka Čikāna Čena 2003. gadā tapušo opusu stīginstrumentu orķestrim L’Eloignement, kurā uzskatāmi nolasāms Rietumu muzikālās skolas tradīciju savijums ar teiksmainu austrumu ornamentālismu. Savukārt Pētera Čaikovska "Variācijas par rokoko tēmu" oriģinālversijā spēlēja krievu čellists Aleksejs Stadlers (1991)

Jaunais čellists nāk no mūziķu dzimtas. Jau četru gadu vecumā viņš pievērsies instrumenta  spēlei, mācoties pie Alekseja Lazko, vēlāk studijas turpinājis Rimska-Korsakova mūzikas koledžā Sanktpēterburgā un  Franča  Lista Mūzikas akadēmijā  Veimārā  pie Emanuela Šmita. Meistarklasēs Stadlers papildinājies pie  Natālijas Gūtmanes, Stīvena Iserlisa, Aleksandra Rudina, Aleksandra Kņazeva, Linna Harela, Fransa Helmersona un Dāvida Geringa. Viņš vairākkārt kļuvis par Krievijas Jauno talantu (2008, 2009), kā
arī saņēmis balvu “Krievijas cerība” (2008, 2009). Stadlers plūcis laurus konkursos Austrijā, Francijā un Itālijā, izcīnījis Grand Prix  Hamburgā notiekošajā  TONALI  čellistu konkursā, bet savu pirmo albumu ar Sergeja Rahmaņinova Čellsonāti ieskaņojis uz instrumenta, kas savulaik piederējis Krievijas imperatoram
Nikolajam II.

Interviju ar Arielu Cukermanu klausieties šeit