Pērn, 2017. gada 17. februārī, Lielajā ģildē pasaules pirmatskaņojumu piedzīvoja Georga Pelēča Koncerts klavierēm un orķestrim Musica confinanta.

To atskaņoja pianists Vestards Šimkus kopā ar Latvijas Nacionālo simfonisko orķestri, bet pie diriģenta pults bija Andris Vecumnieks. Tagad "Klasika" to aicina baudīt ierakstā.

Klavierkoncertam ir sešas daļas, un paradoksālā kārtā opuss sākas ar pēcspēli (Postludio) un beidzas ar ievadu jeb priekšspēli (Preludio).

Georgs Pelēcis: "Kāpēc skaņdarbam ir šāds nosaukums? Kāpēc tam ir sešas daļas? 

Noceļojot savu biogrāfiju gandrīz līdz galam un ieejot jau pierobežas jeb confinanta zonā, ir pilnīgi dabiski drusku apstāties, nostalģiski atskatīties atpakaļ (I daļa Postludio), apzināt pavadītās dzīves emocionālo dominanti (II daļa Via passata jeb "Noietais ceļš"), ieklausīties dažos tās akcentos (III daļa Reminiscenza, IV daļa Scherzo sereno jeb “Dzidrais skerco”, V daļa Toccata furiosa jeb “Niknā tokāta”) un arī ļauties domām par nākotni (VI daļa Preludio). Koncerta solopartiju var uztvert kā mūzikas asociatīvā “liriskā varoņa” gaitas."