Paula Dambja jubilejas nedēļas izskaņai izvēlētie darbi aizved uz periodu, kas bijis sarežģīts ne tikai Latvijas mūzikas dzīvē, bet it daudziem arī personīgi. 90. gadu sākumā komponists ne tikai atstāj darbu Jāz. Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā, bet 1993. gadā dodas uz Vāciju, kur kādu laiku ir Egebekas pilsētas Evaņģēliski luteriskās draudzes mūzikas direktors, daudz spēlē ērģeles un kompozīcijā pievēršas sakrālas tematikas kormūzikai.

Septiņas garīgās tautas dziesmas jeb cikls Canti Franciscani solistiem un jauktajam korim ir viens no šajā periodā tapušajiem darbiem; tā pamatā Svētā Asīzes Franciska lūgšanu teksti, kurus latviskojusi Veronika Strēlerte.

90. gadu sākumā tapis arī ērģeļdarbs Toccata alla Fantasia, kuru Egebekas baznīcā pirmatskaņojis autors, bet pārraidi un visu nedēļu noslēdzošais akcents – 1971. gadā radītā oratorija jauktajam korim un ērģelēm Stanza di Michelangelo –  spilgts piemērs komponista Paula Dambja meklējumiem un atradumiem, izzinot Renesanses mūziku mākslu un filosofiju. Skaņdarba daļu nosaukumos atsauces uz Mikelandželo slavenajām skulptūrām: "Vakars", "Nakts", "Rīts", "Diena". Teksts – Mikelandželo stances (Ritas Bebres tulkojumi).

Canti Franciscani soprānam, baritonam un jauktajam korim (1998)

Inga Martinsone, Gundars Dziļums, Latvijas Radio koris un diriģents Sigvards Kļava Rīgas Sv. Pētera baznīcā, 1999

Toccata alla fantasia ērģelēm (1993)

Vita Kalnciema Rīgas Domā, 2006

Oratorija Stanza di Michelangelo jauktajam korim un ērģelēm (1971)

Aivars Kalējs, Latvijas Radio koris un diriģents Kaspars Putniņš Rīgas Domā, 1995